Lenge siden sist…

 

Når det er lenge siden man har møtt en god venn…

 

…ja, da er det ekstra koselig når det endelig byr seg en mulighet.

 

Frodithen og jeg har vært litt travle på hver vår kant…

…og til ulike tider i sommer.

 

Derfor var det faktisk ca en hel måned siden sist vi hadde sett hverandre!

 

Stas med Frodith-Fjas!

 

Nå er det jo “lov” å klemme “Crowden” sin igjen, så i dag fikk jeg min første klem på fem (!) måneder.

Det har gått helt fint uten, altså…

…men det var litt koselig å få en forsiktig, liten klem igjen…

 

En følelse av…

 

….normalitet!

 

En aldri så liten fotoshoot måtte vi ha i finværet!

Fjong Frodith i siste anskaffelse på kjolefronten!

 

Og her er en av mine nyanskaffelser…”Rosa på Bal”, liksom…

 

Denne sommerkjolen kostet bare 75 kr!

 

Jeg har en til, som er nesten maken.

Den har jeg på meg på bildene der jeg er sammen med Frodithen.

 

Helt siden mars har hun lovet meg middag på restaurant (Bursdagsgave).

Vi måtte bare vente til det ble litt “andre tider” i byen igjen.

 

I dag ble det endelig noe av.

Nå syntes vi det var på tide med en Jaipur-tur igjen. 

Den første i 2020 for min del.

 

Den glade giver…

 

Og jammen ble vi påspandert mangopudding etter middagen som “Varm Velkomst”.

 

En hyggelig gest fra innehaverne på Jaipur!

 

 

6 kommentarer
    1. Skikkelig flott og koselig dag skjønner jeg 😀 Så bra at dere fikk det til om sider… ja bursdagsfeiringa altså 😀 Tenkte faktisk på det her om dagen, at det var lenge siden det kom et sånt her innlegg fra dere to 😀 Tusen takk.. skikkelig fint var det <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg