Leken og litt Lettsindig?

 

Det er rart med det…

Sjøl om det knirker litt i knær og hofter, og rynkene blir stadig flere, så føler jeg meg ganske ung på innsida…

Når Frodith foreslår lek med parykker, rotter eller hva det måtte være, så er det den unge, barnlige delen av meg som ” vinner” over ho som kan tenke:

“Det ser fell litt rart ut at ei som nærmer seg 60 er med på slikt fjas? Nå lyt je sjå tel til å bli vaksin og slutte med detta fjolleriet. Det er sikkert noen som tenkjer at je drit’meg skikkelig ut!”

Nei!! Den stemmen skal ikke få dominere!!

Bergensoppholdet har vært en vitamin-innsprøytning. Ikke minst Misse-seansen med Kjersti og Frodith på Gamlehaugen!

Tenk om vi ikke turte å tillate oss slikt!

Misseprinsesse for ei lita stund…

Missetrio som har det moro!

 

3 kommentarer
    1. Flott miss i lilla.. <3 Og en herlig trio som byr på litt gøy.. jeg syns det er helt topp å kle seg ut å tulle litt (når det gjøres med en viss stil..eller glimt i øyet ).. ikke mange andre jeg kjenner som liker sånt.. så det er bra det finnes noen på bloggen..hehe… Sommerklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg