Klin Kokos Kjærring På Kjæreste-jakt…?

 

I dag tok jeg på meg smykket som det står “Passe Flink Pike” på…

(Produsert av “Myke Mule” eller Mari Kristine Lillestølen som hun heter!)

 

I blant trenger jeg nemlig en liten påminnelse om akkurat det, nemlig!

Da legger jeg vekk de “pyntede dame-smykkene”, og så finner jeg fram hjerte-smykket med det enkle budskapet…

…for det trenger jeg å bli minnet på!

 

 

Jeg har diktet litt i dag.

Litt sånn på tull og tøys..

…men med et snev av alvor…

 

 

 

Ei kjerring på kjæreste-jakt,

gjorde alt som sto i hennes makt

for å finna en mann

som var ekte og sann

og var klar tel å danse i takt!

 

Av og tel fekk a’ faktisk et kick

og da skrev a’ nå helst limerick

Det gikk unna som fy 

uten my’ hodebry

Ho ga slæpp på sensur og kritikk!

 

Nei, dette er ikke en “ordentlig” limerick. Blant annet mangler den et stedsnavn i første linje…

…men det driter jeg i!

 

 

Jeg har både gitt og fått mange karakteristikker. 

En av de jeg har mottatt er:

“En blanding av Margareth Thatcher og Klin Kokos!”

 

“Margareth Thatcher – varianten”… 

 

Jeg kan være nådeløst streng både mot meg sjøl og andre når jeg er i DET hjørnet…

Men… jeg har ei “Klin Kokos” – side også…

 

Å stå på ei stand-up scene i Oslo med minimal Stand-Up erfaring, må vel kunne sies å være 

nokså Klin Kokos…

 

Å springe rundt i Vigelandsparken og leke “Påskehare” sammen med Påskehøne Frodith

…må vel også kunne skrives på “Klin-Kokos-kontoen”?

 

(Bildet er stjålet fra Frodiths innlegg!)

 

…og “EvaGrethe” videoen…

 

Bittelitt Klin Kokos kanskje…?

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg