Klare alt sjøl…eller?

 

Jeg liker jo å være sjølhjulpen og sjølstendig…

 

Det gir meg en viss kontroll. føler jeg…

 

…eller…?

 

Nei, det er faktisk ikke alltid slik!

For det kan bli mye frustrasjon ut av det…

…og en følelse av stillstand.

 

Jeg bruker nemlig veldig mye tid på å sitte å fikle og streve med ting alene…

…kanskje særlig det som går på det tekniske!

 

Det stopper seg stadig vekk…

 

Nylig snakket jeg med ei venninne…

Hun sa at hun følte seg litt i Limbo-land…

Da kjente jeg at jeg også befinner meg en del i det landet…

Faktisk så omgås jeg ganske mange “Limbo-lendinger” for tida.

 

“Vis meg dine venner…”

 

I dag har jeg gått tur i Vigelandsparken…

Jeg har tenkt en del mens jeg har tittet på skulpturer og tatt noen bilder…

 

Trærne speiler seg i vannet bak Den Ubesluttsomme…

 

Frihet…På spranget…Litt uten fotfeste…

 

Hmmm… hva nå da…?

 

Noen ganger er det nødvendig å søke hjelp hos noen som kan ting du ikke mestrer så godt sjøl.

Det kan lønne seg rett og slett!

 

Så…

…nå har jeg tatt ett skritt i retning av det!

 

Foreløpig koster det ikke noe…

Jeg må bare finne ut mer, og se hva det kan innebære før jeg går videre med det!

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg bruker nok også mye tid på å fikle og finne ut av ting, men jeg liker det også. Blir veldig sto!t når jeg får det til på egen hånd, men det er klart at hvis man føler at man ikke kommer noen vei blir det annerledes.

      Det er flott i Vigerlandsparken, kanskje mest om våren og sommeren 😊

      1. Du har jo fine headers på bloggen din. Ser at du er litt mer oppdatert på snap og sånne ting enn det jeg er. Ja, det er nok aller finest i Vigelandsparken i sommerhalvåret!

    2. Så tøft at du filmer deg ute på tur. Det skjer masse rundt deg, ikke akkurat stillstand. Men veldig fint å kunne innhente hjelp for å komme seg videre. Utvikling er ikke det verste en opplever :))).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg