Kjoleutfordring for EN dag…

 

Frodithen har lagt ut bilder av kjoler hver dag i det siste – inspirert av bloggen Nina Sprell Levende.

 

Jeg har jo også en del kjoler…

…sjøl om jeg nok ikke kan skryte på meg å ha like mange som Frodith.

Hun er jo rene “Kjoledamen”.

 

I sommer kjøpte jeg noen kjoler.

Det er bare en jeg ikke har vist fram før.

 

 

Den lille sorte…

 

Denne kjøpte jeg fordi det var halv pris. (Og sjølsagt også fordi jeg likte snittet.)

Den er i velur, mjuk og behagelig.

(Et trygt nettkjøp – fordi det er gratis retur der jeg handlet.)

 

Det er legg rundt midjen; noe som delvis kamuflerer “bulker”.

 

I sommer hadde jeg ment å delta i en begravelse. Det var med det i bakhodet at jeg kjøpte denne kjolen.

Så gjorde koronaen sitt til at det ble for kronglete å komme seg dit.

Særlig for ei som ikke har bil.

En kvier seg jo litt ekstra for å be om skyss når det er denne en-meteren som gjelder.

Dessuten har det jo vært restriksjoner vedrørende antall deltagere.

 

Kjolen kan sjølsagt brukes i andre anledninger enn begravelser også.

I alle fall om jeg pynter den opp med et belte og et smykke.

Svart er jo ikke helt “min farge”, blek som jeg er.

 

På bildet har jeg også på meg skechers ballerina-sko.

Jeg ble så begeistret for turskoene jeg kjøpte i sommer, at jeg slo til og kjøpte et par som også kan brukes til pensko.

 

De er utrolig gode, ganske flate og veldig romslige.

Jeg kjøpte “Bred modell”.

 

Nå har jeg endelig et par pensko som er skikkelig gode å gå i!

 

4 kommentarer
    1. Man MÅ liksom ha en svart liten kjole 🙂 Så fin 🙂 Og de skoene både så fine ut og hørtes deilige ut. Jeg må ha nye sko selv 🙂 Ja, da ble det endags kjoleutfordring på deg 😀 Tell dine, du har gått over 10 du også 😀

    2. nydelig kjole og javist kan denne brukes til mange anledninger :=) sketchers elsker jeg kjøpte mitt første par for iallefall 4 år siden,nå har jeg kjøpt nye da det første paret var helt oppbrukt hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg