Karidansens “Omstillings-teknikk”

 

Normalt er det ikke om å gjøre å “Lete etter feil”…

 

Generelt, er det best å fokusere på det som er bra

…i alle fall det meste av tida.

 

Da jeg fikk beskjed om at jeg måtte flytte herfra, ble jeg først litt stresset og lei meg…

 

“Å nei, nå står alt på hue, att!”

 

Så gikk det bare et par dager før omstillingsprosessen var i gang for fullt.

En av de tingene jeg gjør når jeg må omstille meg til noe, uten å ha valgt det…

…er å tenke over hva jeg ikke synes er så bra med det jeg må gi slipp på!

 

For eksempel synes jeg området jeg bor i er litt sånn “Upper Class” – aktig.

Hele strøket virker litt “kaldt” føler jeg.

Det er pent og pyntelig. Det føles trygt, men det er ikke så veldig “lunt og koselig” akkurat!

 

Nå er ikke jeg av dem som ønsker å ha så tett kontakt med naboer,

eller springe i “kaffeslabberas” i tide og utide.

Det er mer atmosfæren i omgivelsene jeg tenker på; altså “mannen og kvinnen i gata”.

Jeg ønsker meg det litt mer “gemyttlig”, ikke fullt så stivt, dannet og korrekt…

 

 

Så…

…da er det bare å lete etter den atmosfæren.

Snart er jeg nødt til å få det avklart!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Nå klikket jeg faktisk på linken til den tåpelige “brøt sammen”- kjerringa med ti tusen navn. Av irritasjon og nysgjerrighet på hva i all verden det er som man ikke blir kvitt her. Heldigvis er det noen ( blogg.no?) som har lagt inn knallrød advarsel om at det kan være forsøk på phishing. Så da har noen tatt affære, i det minste. Bra! Jeg klikket meg selvsagt ikke videre..hehe.Og spammeren burde snart skjønne at det er dust å friste med alle disse “uforpliktende damene” på et nettsted der det virker å være flest heterofile damer. 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg