Karidansens Krabbeprosjekt!

 

Nei, altså!!!

Hva i all verden skal dette være godt for…?

 

Klar for dagens krabbe – økt!

 

“Jeg har en plan”…

 

Nei, jeg har ikke “tørnet”…

Av erfaring vet jeg at det er lurt at jeg lager meg et sånt skjema. Det bidrar til at jeg klarer å motivere meg de dagene jeg har lyst til å gi blaffen! (For de dagene vet jeg kommer!) Jeg skal krabbe i 49 dager på rad, og resten av dagene er på den andre siden av arket! Når jeg kan snu arket, er det bare noen få dager igjen!

 

I videoen under forteller jeg hvorfor jeg holder på med dette “krabbeprosjektet”.

 

 

 

Om du ønsker å gjøre noe av det jeg nevner i videoen min, anbefaler jeg på det sterkeste at du klikker på linken under!

https://www.agapeinstituttet.no/krabbing

Her kan se/høre Marit Reitans foredrag om dette temaet. I løpet av de drøyt 20 minuttene videoen varer, gir hun deg en grundig og interessant innføring i hva du kan gjøre for å styrke hjernebroen slik at du får hjernehalvdelene dine til å “samarbeide” bedre. Dessuten får du konkrete eksempler på hvilke positive effekter krabbing og rotasjonsøvelser kan gi.

Om du vil gjøre rotasjonsøvelser sammen med en annen, så lytt til det Marit sier i videoen først! Dette er nemlig en øvelse som kan sette i sving en del reaksjoner rett etterpå; f. eks svimmelhet og ustøhet.

 

2 kommentarer
      1. Alltid bra å krabbe, men da er det ikke sikkert det er så verst stelt med nerveimpulsene mellom hjernehalvdelene dine! Tenk så supert det kan bli om du krabber litt i tillegg, da! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg