Karidansen på taket (og en Frodith som byr på Fristelser!)

 

 

For et par dager siden fant jeg ut at det var litt lenge siden Frodithen og jeg hadde møttes…

…så da måtte vi jo gjøre noe med den saken!

 

Frodithen har jo vært jo på ferie i Sverige sammen med “Søsters”…

…så hun hadde med no’ rart i sekken!

 

 

“Sukkerlade”! (Frodithen frister …)

 

 

Etter møtet med Frodithen, tok jeg meg en tur opp på et tak for å filme litt…

 

Det var mye “leven” rundt meg, så lydkvaliteten er ikke topp, men slik er det når man befinner seg i sentrum av Oslo!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Takk for koselig treff. Ble fin filming fra Operataket, skulle vært med og tatt litt bilder egentlig. Men jeg fikk kjøpt meg takeaway jeg da 😀 Godt med sjokolade-drikk tenker jeg 🙂

    2. Hyggelig med sånn gave da..og fine jenter som trives sammen det er bra 🙂 Artig å se deg som “utegående reporter “om dagen…jammen har du blitt dyktig både med filming og formidling <3

    3. Så kos med Frodithmøte og at hun hadde med sjokogave til deg 😀
      Koselig liten snutt fra operataket, og ser været har vært fint i tigerstaden også.
      God kveld til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg