Karidansen på Livesending på FB med Fay (MpoWerU) Skandsen!

 

 

I dag har jeg deltatt på en Livesending på Facebook sammen med Fay Skandsen.

Blant annet snakket vi om frihet, og om det med å våge å ta styringa i sitt eget liv

…rett og slett stole på egne avgjørelser.

 

Det er Fay som har “grunnlagt” ,og som leder, Female Mastery og Female Leadership – gruppene jeg har deltatt/deltar i.

 

Fay har en ganske avslappet holdning til det meste…

Rett før vi skulle på lufta, var det en smule kaotisk (for å si det mildt!) og lite ante JEG om hva som skulle skje…

 

Men…jeg måtte bare stole på at Fay tok føringa…

..og det gjorde hun!

 

 

Dette er et “stillbilde” fra opptaket…

 

Om du trykker på bildet,  og scroller litt nedover facebooksiden, kan du se sendinga jeg deltok på i dag.

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg