Karidansen i Krise på Kastrup!

 

Mageinfeksjon er no’ dritt…

…ingen tvil om det…

 

Å befinne seg på en flyplass i utlandet og ha så magesmerter at en nærmest går tvekroket;

…det er aldeles ikke moro. 

Når man da i tillegg reiser alene, så kan man føle seg ganske så bortkommet og fortvilet i en sådan stund…

 

Men…det gjelder å snu tankegangen.

Rett og slett fokusere på det ønskede utfallet framfor å legge masse fryktenergi i situasjonen…

 

Det var nettopp det Karidansen erfarte, da hun nylig var i en aldri så liten krisesituasjon på Kastrup…

 

Greit å ha ei mjuk og elastisk bukse på når mageknipen rir som verst…

(Her har Karidansen flatet ut på “Assistanse-senteret” på Kastrup flyplass.) 

 

I videoen under forteller jeg om hva som skjedde, og hvordan det løste seg:

 

Før jeg fikk magetrøbbel, så hadde jeg det veldig fint i Danmark!!

Det har jeg lyst til å dele mer om etter hvert. Må bare sortere litt blant bilder og videoer først!

 

4 kommentarer
    1. Bra du kom deg hjem igjen, på en måte som var levelig 🙂 Det er jammen ikke greit alltid, men som oftest går det greit til slutt. Så bra med et sånt senter på flyplassen 🙂 Snakkes snart <3

    2. dette hørtes slettes ikke godt ut,en må virkelig tenke over hva slags mat en spiser ute,jeg har mer fokus på det nå som jeg har fått diagnosen ibs og skal gå over til lavfoodmap diett,,men en chiapudding burde være innafor da,godt det endte bra og jeg håper du er god i magen igjen nå

      1. Nå er jeg nesten helt god igjen!:) Chiapuddingen var det ikke noe galt med, men magen min reagerte på alt akkurat da! Vet ikke hva ibs er, men det har trolig noe med fordøyelse å gjøre?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg