Karidansen har blitt Kjendis!

 

Jeg har nettopp satt fra meg handleposene,

og står bøyd for å knyte skolissa som har gått opp…

 

Plutselig hører jeg en stemme:

“Hei Kari! Hei!!”

I det jeg retter ryggen, får jeg øye på ei blid, ung dame som står foran meg.

“Jeg kjente deg igjen. Du har en fin blogg!”

 

Litt forfjamset får jeg fram et “Takk”,

før hun går videre sammen med følget sitt…

Du store verden…!

Dette er første gang noen har stoppet opp

og snakket til meg på gata

fordi de har kjent meg igjen fra bloggen.

 

Akkurat der og da føles det bittelitt rart og skummelt…

…men aller mest veldig hyggelig…

 

Jeg løfter opp handleposene, og går hjemover med et smil om munnen.

 

Det var noe ved den unge damen som virket litt kjent…?

Nei, jeg er temmelig sikker på at jeg ikke har snakket med henne før,

men jeg lurer litt på om hun også kan ha en blogg?

 

Det var noe ved smilet hennes…

…som jeg syntes jeg dro kjensel på?

 

 

Omtrent slik bør man vel posere når man er blitt bloggkjendis…? 😉

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg