Karidansen er klar for sitt Stand-Up – gjennombrudd(?)

 

Ja, kanskje det, gitt?

Jeg har i alle fall meldt meg på Standup – kurs med “Reis deg komiker” i begynnelsen av februar.

Kort tid etterpå skal jeg opptre på “Josefine” her i Oslo.

 

Det handler om å utvide komfortsonen….

…og utfordre seg sjøl når det gjelder frykten for å dr… seg ut!

 

Kjersti Sandnes (Min Matgale Verden) har jo gjort det, så da kan vel jeg også?

 

Jeg har skjønt at dette ikke er noe for pyser…

Det KAN gå på sjølfølelsen løs!

 

Oslo-kusinene skal ta med seg gubbene sine…

…og komme og se på stand-up debuten min.

De har lovet at jeg fortsatt skal bli bedt i jule – og bursdagsselskap hos dem…

…UANSETT hvordan det går…

 

Så…jeg har da noe å falle tilbake på!

 

Dessuten:  Om det går litt skeis, kan den nybakte Standup’eren dra til Bergen…

…og gråte på skuldra til Kjersti Sandnes…

I så tilfelle tror jeg hun kommer til å  FORSTÅ hvordan jeg har det…

(“Been There, Done That“)

 

 

Ser rimelig “vill” ut på stillbildet…

…men jeg får ikke til å redigere på YouTube…

 

Man skal vel slippe seg løs, og være litt vill og gal på sånn Stand-Up, skal man ikke?

 

 

 

 

29 kommentarer

Siste innlegg