Karidansen blir Kamille -modell…?

 

I går ble jeg skikkelig inspirert av Annebe!

 

Modell for en dag – meld deg på da vel!”

 

Jeg VET at om jeg begynne å tenke meg om…

…så har jeg en tendens til å finne veldig mange grunner til at jeg ikke BØR…

…eller KAN!

 

Så… en knapp time etter at jeg hadde lest innlegget til Annebe, hadde jeg sendt søknad!!

Fort&Gæli!!!

 

Jeg la ved disse bildene:

 

 

 

Alle disse tre bildene har jeg vist her på bloggen før – eller i alle fall noen som ligner!

(Frodithen har vært fotograf!)

 

Hun skal forresten OGSÅ sende søknad:

Modell for en dag?

 

 

Jeg har bedrevet en del utskeielser på matfronten i det siste!

 

For to dager siden gjorde jeg DETTE:

Kjøpte en sekspakning med kokosboller…

Sånt får man ikke sixpack av i hvert fall!

 

To timer senere…

 

Ble rett og slett kvalm og uvel…

 

Hvorfor GJØR man sånt egentlig…??

 

Det ble ikke koKOSbolle…kan man vel trygt si…?

 

Og…i går fikk jeg sjokolade av Frodith!

 

 

To stk “Sjokoladekjærlighet på pinne”.

 

Frodith sa de skulle brukes i mjølk…

…og så skulle det bli deilig kakao!

 

Men hva gjør jeg?

 

Går løs med forskjæreren, og hakker løs på godsakene!

 “Je tok’n bar”!

 (Den var veldig god!!)

 

Men… Nå skal jeg spare den andre!

 

 

Dette er dagens frokost!

 

Jeg kan jo ikke risikere å gå opp en størrelse hvis jeg skal være modell i Kamille!!

 

Om jeg ikke kommer med, så er det i hvert fall moro å KJENNE noen som er med!

 

Annebe har allerede GJORT det. (Hun er proff, og har stått modell mange ganger!)

 

Nå må flere av oss Godt Voksne damene her på bloggen vise at vi tør!!!

 

 

Kom igjen damer!!

Meld dere på!!

 

 

 

 

 

23 kommentarer
    1. Så hyggelig du ble inspirert og fikk sendt av gårde en mail i full fart. Og takk for link ! Fine disse bildene her.. 😊 Om man ikke prøver får en i alle fall ikke vært med på noe…og om man følger litt med er det mye en kan «melde seg på»… Mye god sjokolade her…men litt sjokolade og masse salat er vel det beste ja.. Ha en fin dag 💗

      1. Takk! Ja, jeg bare kastet meg ut i det. Om en ikke søker så er det i alle fall NULL sjanse! LITT sjokolade og mye salat er nok det beste om en vil prøve seg som modell, ja! <3

    2. Så kult! Dette blir spennende. Kunne vært artig, men tror jeg står over. Hater egentlig å bli tatt bilde av…..Det har kommet mer og mer de siste åra. Litt dumt, for bør akseptere meg sjøl som jeg er. Mye å lære av dere medbloggere. Stå på!

    3. Så bra!! Jrg syntes du plukka ut veldig bra bilder til å sende inn. Ei pen dame. Krysser fingrene for dere, blir inspirert av både dette og annebe tip at det er mye man kan gjøre hvis man tar sjansen

    4. Festlig at det er flere som sender inn. Nei, dette fristet ikke nå. Men jeg har meldt meg på sånt før og det var artig bare det å våge. Jeg ble ikke modell og måtte fikse det på egenhånd. Noen ganger trenger vi forandring. En gang skulle jeg være modell hos Jan Thomas, men den som ble syk den dagen, det var meg….. 🙁

    5. Ja, sånt som det kunne jeg ha veldig lyst til. Men litt dyrt å reise til Oslo tenker jeg, for å gjøre sånne ting. Så da får jeg nok heller sløve videre på det trauste Vestlandet tenker jeg 🙂
      Kult at du har meldt deg på da 😀 Sånt blir det mye gøy av 😀

    6. Lykke til dette blir jo spennende 😊 Jeg trives best bak kamera jeg, så dette er nok ikke noe for meg.

      Kjøpte en sånn eske med kokosboller da jeg fikk besøk her en lørdag. De ble så fort borte at man skulle nesten tro jeg hadde brukt støvsugeren oppi eske , hihi

    7. Artig du at du meldte deg på, så tvi tvi! 🙂 Du utfordrer deg sjøl og lever uten forbehold 😉
      Kanskje jeg melder meg på noe slikt en annen gang.
      Det der med å spise sjoko (eller kokos) så man blir kvalm og uvel.. Er det ikke rart hvordan vi mennesker gjør slike ting, enda vi vet bedre, hehe..
      Salaten så veldig godt ut, jeg elsker fetaost – og tror jammen jeg skal spise det i dag 🙂 God fredag!

    8. Gøy at dere gjør, og fine bilder av deg også! Sa nett til frodith og nå til deg, gå inn og sjekk Tara blad, og søk som modeller der. Det er et veldig godt blad forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg