Kardith eller Frodansen…?

 

Ikke så godt å si, kanskje?

 

Men…når man finner et glasshus, er det jo morsomt å leke litt med speilbildene.

Det er mye bedre enn å “Kaste stein i glasshus” i alle fall!

 

Det var Frodithens ide.

Hun har nemlig gjort dette før…

 

Så…vi lekte oss litt med å “Bli ett”…

 

Det er viktig å leke…

Det er nok alvor i livet, så en må lage seg noen lekne og lystige stunder!

 

Jeg føler meg ung og leken sammen med Frodithen…

 

Marit som jeg hadde “Maskerade” med, kan jeg også leke med.

 

Både hun og Frodithen er venninner som også har dette solide og pålitelige over seg…

…som er så viktig for meg.

 

Og – i tillegg er begge rause åpne, litt filosofisk anlagt…

…og reflekterende…

 

Sånne damer er det trygt og godt å leke med!

 

Tankefull Frodith…

 

Og tankefull Karidans…

 

Bildene over er tatt i Ekeberg-parken.

 

Vil du se mer fra denne turen, kan du gå inn på bloggen til Frodith:

Sprekt treningstøy i alle fall

 

Her, i ei gate på Grønland, bodde Frodith i kollektiv en gang på åtti-tallet.

 

Det var i bygningen som pila peker på!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg