Jumpsuit fra “Urban Gipsy”

 

Det var Frodith som tipset meg om at kleskonseptet Urban Gipsy befant seg på Grünerløkka akkurat nå.

For:

Det er ikke slik at de har butikklokaler på ett og samme sted i lang tid.

De driver en form for “omreisende virksomhet”.

Ikke vet jeg om det er årsaken til at konseptet har fått akkurat det navnet(?)

 

Jeg falt pladask for de lette, behagelig plaggene i fine farger og mønstre!

Prisen på klærne var slett ikke avskrekkende!

 

“Se så flott!”

 

De hyggelige damene som jobbet i butikken, syntes nok kanskje at Frodithen og jeg virket litt småsprø…?

Uansett var de så sporty at de ble med på foto-notene da vi fortalte om bloggene våre!

 

Camilla til venstre og Cecilie til høyre.

 

 

 

Frodith kjøpte ikke noe hos “Urban Gipsy” i dag, men dette er en maken kjole til den hun kjøpte

for en tid tilbake.

 

 

En aldri så liten “fotoshoot” ved en hvit mur ble det også tid til etter at vi var ferdige i butikk-utsalget…

Jeg har aldri eid en rosa buksedress før!

 

Nå kan jeg vel kalle meg Ekte Rosablogger?

 

Jeg ble så begeistret for disse buksedressene at jeg kjøpte en til…

…i en annen farge! 

Den skal jeg vise ved en annen anledning!

 

Frodith kjøpte seg nylig en veldig anvendelig kjole. Vil du se den, kan du klikke HER

 

(Innlegget er ikke sponset.)

 

 

11 kommentarer
    1. Knallfin dress ❤
      Jeg ville sett totalt mislykket ut i et sånt antrekk, liten og rund som jeg er. Men du kledde den utrolig bra ❤
      Tøffe damer som stilte opp på fotoshoot. Veldig vellykket 👍😃

      1. Takk! Ja, de var sporty! Jeg synes ikke alltid at det er så lett å finne klær. Jeg må som regel opp i str 40/42, for jeg er “Drug i klea” som vi sier på Hedemarken. Blir veldig glad når jeg finner noe som er fint! 🙂

    2. Stilig! Men rosablogger.. artig. Kjekt når man finner klær som er helt nye i forhold til hva man har før, for vi har nok lett for å velge litt samme klær som vi har fra før når vi handler.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg