Julekort…?

 

I “Gamle dager” skrev jeg mange julekort.

“Gamle Dager” (i hvert fall når det kommer til massiv julekortskriving) tok stort sett slutt for ca 15 år siden.

Før den tid ble det hvert år tatt bilde av unga, slik at slekt og venner (som vi ikke traff så ofte) kunne følge med i utviklingen.

Mange ganger skrev jeg ganske mye på korta også.

Det var mye jeg syntes jeg “måtte” til jul. Det ble en del stress ut av alle “må’ene” og kravene jeg hadde til meg sjøl i førjulsstria.

Men…

…det er litt koselig med et julekort i postkassa.

 

Nå skriver jeg ingen…

…og jeg får heller ingen.

Det er jo så lettvint å sende en julehilsen på “Messenger” eller ta en felleshilsen til alle på facebook.

 

Jeg har skrevet noen personlige julehilsener på Messenger nå før jul.

Ferdigproduserte “kjedeløsninger” med bilder og videoer vil jeg ikke bruke. Skal jeg først sende noe, så vil jeg at det skal være egenprodusert – enten det dreier seg om noen få ord eller et bilde.

Rett før middagen(kveite med bacon og hjemmelaget erterpuré) tok jeg et bilde ved treet.

Jeg har aldri hatt kveite til julemiddag før.

Godt var det!

 

Kjekt med kamerastativ og sjølutløser!

 

Når jeg stiller inn på 10 sekunder, så rekker jeg å komme på plass i god tid før det sier “klikk”.

Jeg får faktisk så god tid…

…at smilet rekker å stivne litt…

 

Ønsker alle som er innom her en fortsatt fin julekveld!❤

 

5 kommentarer

Siste innlegg