JEPP!

 

Det er mitt motto for 2019…

 

I midten av desember var jeg hos Marit Reitan (som eier og driver Agapeinstituttet her i Oslo).

Jeg har jo skrevet noen innlegg om skolen, og om det som kalles “Reading”.

Denne gangen hadde jeg bestilt time for en personlig Reading hos Marit.

I løpet av de årene hun har holdt på med dette, har hun lest flere tusen personer, så hun har plenty med erfaring. Hun er stø som fjell når hun leser. Denne Readingen var en god “veiledning”. Marit formidlet mye som jeg kan ha i bakhodet i tida framover.

Jeg vil ikke dele så mye fra timen, men jeg fikk meg en god latter da det med Meg &Menn kom opp i Readingen! Jeg “viste” bilder og ord/setninger som var ganske komiske, og som jeg kjente meg veeeeeldig godt igjen i!

 

Etter Readingen forsatte jeg å le…

…og jeg gikk nærmest tvekroket og fnisende oppover Karl Johan!

(Det er bedre å le enn å gråte over egne særegenheter!)

 

2019 skal bli mitt “JEPP- år”! (Det kom opp i Readingen).

“Jepp” har en litt mer leken energi enn “Ja”

…ser du den?

 

Jeg skal være et “Ja”-menneske. Det betyr ikke at jeg skal si “Ja” eller “Jepp” til alt og alle!

 

Generelt skal jeg imidlertid våge å kaste meg enda mer ut i det…

…og være bevisst på å ha en positiv, utforskende og leken innstilling!

 

 

Dette bildet har jeg printet ut, og hengt på kjøleskapdøra.

Det kan være en god påminnelse …

…når jeg er i “Nei &Niks “ – hjørnet…

…for der er jeg jo i ny og ne!!

 

Og med dette…

…ønsker jeg deg som leser:

 

GODT NYTT ÅR!!

 

 

#Agapeinstituttet  #Marit Reitan  #Reading    

 

19 kommentarer

Siste innlegg