Jeg vil ha tilbake rosen!

 

Det var så motiverende å få den rosen…

For at jeg var så flink…

Nesten helt på toppen lå jeg…

 

…på Samsung Health appen…

 

Men etter siste “oppdatering” av telefonen, forsvant den bare…

Det står ikke “Flott, du er blant de øverste 5 prosentene!” lenger.

 

 

 

 

Slik ser det ut nå.

Bare tørre, nøkterne fakta.

 

Ikkeno’ skryt…

…enda jeg har gått så mye at jeg er helt øm under føttene…

…og det til tross for at jeg har verdens beste skecher-sko!

 

Jeg vil ha tilbake rosen!!

 

Det var en liten hverdags-oppmuntring (og en ekstra motivasjonsfaktor) i det å gå inn på appen for å se om jeg hadde gjort meg fortjent til dagens dose med skryt!

 

Nå tror du kanskje at jeg bare tuller ??

 

Vel, jeg skal vel ikke påstå at jeg sitter her og er helt knekt på grunn av dette… 😉

 

Men…faktisk så følte jeg en slags barnlig glede..

…over å få litt skryt fra en app…

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg