“Jeg trenger ikke å greie det heller…”

 

Jeg observerte to småtasser som kjørte sparkesykkel da jeg var i Botanisk Hage i dag.

Det var tydelig at den ene var litt mer vågal og frampå enn den andre…

Men:

Han som var litt mer engstelig og forsiktig av seg, viste seg å være en klok, ung mann…

 

Det var kostelig å se og høre på de to gutta…

 

Noen ganger er det moro å være en enslig flue på (sol)veggen!

 

Her skimter du de søte små… De kjørte ned kneika i forgrunnen…

 

Jeg klarte jo ikke å dy meg, så jeg måtte snikfotografere litt…

 

I videoen under her forteller jeg mer om hva som skjedde…

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg