“Jeg sjeler på alle bildene!”

 

Det er ikke alltid så lett å ta selfie med mobil…

I alle fall ikke når man begynner å “Bli litt opp i årene”, og synet ikke er hva det en gang var.

Den linsa er jo så forsvinnende liten!!

 

Nylig var jeg på besøk hos min franske venninne.

 

Sjølsagt måtte vi ta noen selfies for å dokumentere begivenheten.

 

Det var DA venninna mi klagde fordi hun så sjeløyd ut på bildene…

Så måtte jeg vise henne hvor hun skulle se, da!

 

“DER skar du sjå!”

Sånn går det når man har slått på sjølutløser uten å merke det…

…og peker på linsa underveis…

 

Ikke så verst mye sjeling, kanskje…?

(Hvis jeg tar av meg brillene, blir jeg også sjeløyd på nærbilde-selfies, for jeg klarer ikke å se hvor linsa er!)

 

Junior(min yngste sønn) kom også på besøk, så da fikk jeg hilst på ham i samme slengen.

 

“Lat som om du er litt gla’ ti mor di, a!'”, sa jeg…

…og Junior gjorde et tappert forsøk til ære for fotografen…

 

Han er en god del lengre enn mora si, men JEG er en god del mer “Stuttbent”…

Derfor er vi nesten like høye når vi sitter!

 

“Tjihihihihihihihiiiiii…!!!”

 

“Hahahahahahahahaaaaaa…!”

 

 

Litt mere NORRRRMALT!!

 

(Men legg merke til at min franske venninne fortsatt strever med å feste blikket…!)

 

 

7 kommentarer
    1. Kjekk sønn du har da, og han ser ut til å more seg like mye som du og din venninne 🙂 Men ja, jeg har lært noen jeg også hvor man skal feste selfieblikket 😉
      Koselig bildeserie da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg