Jeg ønsker meg en mer dannet og kontrollert latter…

 

I alle fall når jeg får høre opptak av min egen, høylytte kakling…

 

Jeg har ikke “Snap”.

Jeg har tenkt at jeg ikke vil bruke tida mi  på “slikt”…

Men..

…jeg er jo ikke bedre enn at jeg ler meg skakk…

…når andre drar i gang moroa!

 

I går hadde jeg besøk av Fay (Hun som holder Female Leadership – kursene jeg går på.)

Fay liker veldig godt å “Snappe”…

…og jeg er jo så barnslig at jeg blir med – nærmest som et slags “FjompeGuri-vedheng”.

 

Men…jeg blir litt flau når jeg hører latteren min…

 

En gang  var det noen som sa til meg at jeg hadde en FÆL latter…

Det er jo litt dumt…

….for ei som har over gjennomsnittet lett for å le – og ofte på “feil” steder!

 

Visst kan jeg være striks!!

Men jeg kan også få noen latterkuler av en annen verden…

…når jeg er i DET lunet!

 

Her er Fay og jeg under en av snap-seansene! (Jeg har spurt Fay om lov til å legge det ut!)

FjompeGuri-vedhenget: “Er det SAU ?”

 

(Ved nærmere ettersyn tror jeg at det er bavianer vi skal forestille!)

 

Neida, vi har ikke NOE annet “innabords” enn urte-te…

…ikke så mye som en “lille snaps” en gang!

 

#snap  #snaps  #latter

11 kommentarer

Siste innlegg