Jeg har kjøpt Katta i Sekken

 

Nylig oppdaget jeg at mobildekselet mitt

hadde mistet et hjørne i nedre kant.

 

Det andre hjørnet falt av for en stund siden.

 

 

Dette innebærer at mobilen sitter litt løst,

og har lettere for å falle ut av sitt gode skinn…

 

Da jeg fant noen fine (og relativt rimelige) mobildeksler på nettet,

lot jeg meg friste.

 

Jeg bestilte et deksel  med mørk bunnfarge.

Det var dekorert med lilla sommerfugler.

 

Dette var dekselet jeg mottok:

Joda, det er en viss sommerstemning her,

sjøl om sommerfuglen har fløyet…

 

Jeg tenkte først at det ikke spilte så stor rolle

at det var både andre farger og annet motiv enn det jeg hadde bestilt.

 

Verre var det at dekselet slett ikke passet til mobilen min.

Det ble omtrent som å presse foten

til de slemme stesøstrene inn i skoen til Askepott…

 

Mobildekselet er også “slaskete” og mindre solid

enn det dekselet jeg, tross alt, har hatt i flere år.

 

Vedlagt i pakken ligger en lapp med ei epost-adresse jeg kan bruke

dersom jeg vil reklamere.

 

Jeg vet ikke om jeg orker.

Jeg kommer uansett aldri til å bestille mer fra denne nettbutikken.

 

Det virker ikke akkurat så veldig seriøst…

 

Det eneste positive var at det var gratis frakt…

 

Jeg får vel bare skrive det på “læringskontoen”

 

Den er ganske full…

 

 

3 kommentarer
    1. så trasig når en ikke får det en bestiller,etter korona kom har jeg sluttet å bestille på nett ,først og fremst for å støtte butikken her jeg bor ,men også fordi jeg ikke kommer meg til posten for å hente uten att noen kjører meg ,du må nok innom en butikk der du bor du også

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg