Jeg har fått leieboere! (Fargeutfordring: Oransje!)

 

Jeg har pusset vinduer i dag.

Det vil si; jeg vasket av det verste.

Direkte blanke ble de ikke…

 

Men…

…da jeg åpnet ett av vinduene, oppdaget jeg jammen at jeg hadde fått leieboere!

Hønene har nok skjønt at denne dama ikke er av dem som utfører hyppig vindusvask.

De har hatt det fredelig og godt der de har valgt å bosette seg!

 

Sju marihøner! To av dem tett omslynget.

 

Kanskje det snart blir…

…familieforøkelse?

 

(De var levende – ingen var ihjelklemt i karmen. Nokså dorske og trege, men det sto til liv!)

Jeg liker marihøner. Jeg har imidlertid bare ei plante her. Derfor har de ikke så mye å spise på, om de skulle finne ut at de vil komme inn i stua!

 

Marihøner er jo oransje, så nå har jeg utført den oppgaven!

 

Om du ikke er klar over det, så er det Frodithen som har satt i gang fargeutfordringa.

Hun har også åpnet kafé i bloggleiligheta si.

 

Det er bare å stikke innom for den som har lyst!

Stedet er garantert fritt for virus og basselusker!😊

 

 

6 kommentarer
    1. Marihøner er så fine..men aldri sett en gjeng samla som det her..hehe.. 🙂 Mannen har sagt han skal pusse vinduer her i morgen..ikke pene når sola skinner for å si det sånn ..

    2. Herlig oransje husdyr 😀 så flott <3 Her er jeg litt i stuss på dagens farge. Tror jeg må inn på soverommet og finne noe burgunder 😀 må vekk fra denne sofaen litt 😀 Ha en super kveld min venn <3 Klem <3

    3. Marihøner er så fine og så koselig å oppdage en hel liten flokk i vinduskarmen 😀 Blir ikke mye bladlus med dem i nærheten 🙂 Ha en nydelig dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg