“Je tar en Mærrilyn, je…”

 

Tidligere i dag la Frodithen ut noen bilder av noe…

…som så ut som noe det egentlig ikke var…

Og det så virkelig ekte ut

…ikke sant?

 

Etter at de bildene var tatt,

gikk vi til stranda for å prøve ut noe annet

av det Frodithen hadde blitt inspirert av…

 

Nå gikk det ikke fullt så bra…

 

Rett før dette bildet ble tatt, var jeg rimelig bråkjekk: 

“Je tenkjer je tar en Mærrillyn, je…”

Vel…

…det er ikke så mye Mærrilynsk (Marilyn Monroe) eller “Pin-øppsk”

over kjerringa som står der i blå badedrakt og myser mot sola…

 

Ikke var det lett å komme inn i gapet på Frodithen heller…

 

Jeg mente det var Frodithens feil…

…så jeg bestemte meg for å vise henne hvordan det skulle gjøres…

 

Men…jeg glemte å gape…

 

Det ble bare et lite snurpegap…

…mens Frodithen gapte for oss begge…

(Her skulle jeg liksom holde henne i klypa og putte henne i munnen…)

 

 

Litt bedre gikk det da vi prøvde oss på denne varianten…

 

Jeg blir nesten blåst bort der jeg spankulerer i handa til Frodithen…

 

Da fotoseansen var over…

…ble det et lite sjøbad på meg.

Jeg var nemlig rimelig svett etter all poseringa…

 

Og…

…en god latter fikk vi oss da vi så på bildene i etterkant…

 

4 kommentarer
    1. Kule bilder da! Ikke lett å få det til å stemme når man ikke har medhjelper til fotograferinga, men det siste var jo flott. 😀👍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg