“Je HAR kjøft to billetter!”

 

Frodithen og jeg venter på buss for tog på perrongen på Oslo S.

Jeg har bestilt togbillettene på Vy-appen for ” lenge i væla sea” for å være sikker på å få en god pris.

Nå er det tid for å hente billettene…

Men…

hjelp!!!

Jeg finner bare EN!

 

Har jeg virkelig klart å tabbe meg ut, slik at det blir ekstra billettkjøp til  TRE ganger den prisen vi opprinnelig bestilte for???

 

Småpanikken begynner å bre seg litt i mellomgulvet. Dette er en dårlig start på turen! Frodithen kommer garantert til å miste ALL tillit til meg som sjølutnevnt billett-bestiller!!

 

” Je er helt sikker på at je har bestilt TO billetter hør vei!” piper jeg…

…uten at jeg høres så VELDIG overbevisende ut!

Heldigvis dukker begge billettene opp…

…etter intens og iherdig trykking.

“Nå må du bare HOLDE det bildet der til etter billettkontrollen!” formaner Frodithen!

For sikkerhets skyld tar hun bilde av skjermbildet på mobilen min!

Jeg finner igjen eposten med kvitteringen og sender henne den også!

Her må det HELGARDERING til!

Alle sorger slukket!

 

2 kommentarer
    1. Puh! Den panikken kunne jeg kjenne 🙂 Og ref til tidligere innlegg, jeg tror og at honning er litt bedre enn hvitt sukker. Det er da helt naturlig jo. Flink om du klarer å spise mandler og mørk sjokolade. Spent på om du får overført dette til Frodith og hennes romgodt 🙂 🙂 Ganske tankevekkende innlegget under her og, om å behandle voksne som barn. Ting vi bør tenke over. Husker godt min fars frustrasjon over å ikke være den som “hadde kontroll og kjørte bilen” Livet hans var egentlig over da, i hvert fall livslysten. Kos dere på hotell. Og nyt Gøteborg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg