“Ja, da får je bruke bælte…”

 

Jeg har handlet på postordre…

Nå var det noen måneder siden sist, og lysta på kjole tok litt overhånd…

…igjen!

Kjolen var fin, med glitter-effekt og greier, men litt for romslig rundt midtpartiet.

Derfor fant jeg ut at jeg fikk gå til anskaffelse av et belte.

Men…

…de beltene de hadde i kjedebutikken måtte da være beregnet på gravide?

 

Det var alt for få hull i de jeg prøvde. Sjøl om det sto størrelse M på dem, ble de for store til mitt formål. I størrelse S var det veldig lite utvalg.

Jeg er ikke av de spesielt midjesmale. Jeg har egentlig litt guttefasong.

Skuldrene er bredere enn hoftene.

(Heldigvis har jeg ikke diger “kar-vom”!)

De hadde hull-tang i butikken, så de var behjelpelige med å lage flere hull.

Da jeg kom hjem, utvidet jeg hullene litt ekstra ved hjelp av en stjerneskrutrekker.

 

Jeg ble fornøyd.

Dette blir nok juleantrekk!

 

 

Jeg kom til å tenke på en sang av Prøysen.

Hva den heter, husker jeg ikke, men synes den passer bra i denne sammenhengen!

 

 

6 kommentarer
    1. Lekker kjole – og du er flink til å synge også du! Jeg husker heller ikke hva sangen heter, men fin er’n – og den passa perfekt til innlegget! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg