Innenlands eller utenlands…?

 

Hvor jeg befinner meg…?

Sant og si så går det litt i surr…

 

Er jeg på Norefjell…

…eller på Nordseter…?

 

Bestevenninna kom med en god huskeregel til meg:

Norseter er i Innlandet…

og Norefjell er i…

 

…utlandet!”

 

 

Da ble det enklere å holde styr på det…

…for jeg er helt sikker på at jeg befinner meg innenlands…

 

Her er jeg på “Lunkefjell” Dit gikk vi nemlig i dag…

 

På hjemveien gikk det over stokk og stein for oss…(og det i dobbel forstand !)

Jeg er ikke akkurat den beste til å finne veien, og bestevenninna stiller delvis i samme kategori…

Hun ringte gubben da vi sto ved ei veiskille der oppe i fjellheimen…

Han prøvde å forklare oss hvordan vi skulle gå.

Deretter vandret vi videre med freidig mot…

 

Vi gikk nok ikke den veien han hadde forklart…

Vi gikk antagelig akkurat den omveien han hadde prøvd å advare oss mot…

 

For å gjøre en lang historie kort:

Turen ble en god del lengre enn planlagt…

Flott var det i alle fall der oppe…

 

Nå sitter jeg i ørelappstolen og hviler mine ømme føtter…😉 

 

 

2 kommentarer
    1. Ha-ha, synes jeg ser dere i fjellheimen der. Det viktigste er jo å få gått tur, og at man kommer seg tilbake uten å være FOR redd for å ha rota seg bort 😀 Kos deg masse 🙂

    2. Hihi, ikke barebare når retningssansen ikke virker! Og samma hvor du er vel…. for det er uansett innmari fint der, ser jeg! Hvil deg nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg