Ildpust!

 

Nå ser du kanskje for deg en ildsprutende drage?

 

Joda, jeg kan nok absolutt være det i blant, når jeg har fått fyrt meg skikkelig opp over ett eller annet.

 

Men i denne sammenhengen handler det om…

 

…yoga!

 

Jeg ble introdusert for ildpust på et yogakurs i Brumunddal for noen år siden.

Vi var en gjeng med damer som møttes hjemme hos yogainstruktøren.

 

I boka: “Yoga – en livsstil” er også denne øvelsen beskrevet.

 

Her har jeg fått “Vølti meg over ende på stuegølve’!” Pust og pes!!

 

Her er Maya Fiennes…

…i samme positur…

 

Det ser kanskje ikke helt ut som om det er samme positur…?

Men…så er hun jo for pioner å regne når det kommer til yoga. 

 

Jeg kan vel ikke akkurat kalle meg det

…men jeg er i alle fall rød som en peon når jeg reiser meg opp igjen!

 

Etter en stund føler jeg meg veldig “oppfrisket”!

 

I videoen under demonstrerer jeg pustinga:

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg