Ikke helt på nett…

 

Det har lett for å bli noen forviklinger med sånne nettmøter.

 

I går hadde jeg et nettmøte med seks svenske damer som jeg aldri har snakket med før.

Sånt er jo litt skummelt i seg sjøl…

 

Det er nesten slik at en verken tør å trykke på kameraet eller mikrofonen…

 

“Nå er je på direktesending med bære fræmne folk…

…som attpåtel talar svænsk!”

 

Pulsen var litt høyere enn normalt, bare på grunn av det!

 

Omtrent slik følte jeg meg…

 

I tillegg spilte jo da teknikken oss noen puss…

 

Det ble heldigvis Happy Ending til slutt.

 

Og noe av det beste ved det hele:

 

Vi hadde en mann å skylde på, for at det tekniske ikke fungerte…

Så det så!!

 

I videoen under forteller jeg litt om “dramaet” som utspilte seg underveis…

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg