Ikke fotoshoot støtt…

 

Det har jo hendt mer enn en gang at Frodithen og jeg har møttes og hatt “fotoshoot”.

Da har vi lekt oss og kost oss verre!

Ofte har vi også knipset og delt noen bilder når vi har møttes på kafé.

 

Noen ganger er det godt bare å møtes…

Det er ikke alltid man er i “fotoshoot-modus”.

 

I dag ble det imidlertid til at vi knipset litt da vi møttes på “Jordbærpikene”.

Koselig…

 

De siste ukene har det skjedd mye.

Frodith har jo delt litt på bloggen sin om det hun har vært i gjennom.

 

For min del har det ikke vært triste ting.

Turen til Ischia har jeg nylig hatt noen innlegg om.

Det var godt med noen solfylte dager og god varme før vinteren setter inn.

 

Denne uka har jeg begynt i den nye jobben.

Jeg gleder meg til arbeidsdagene!

Samtidig kjenner jeg at det er en del “høy skulderføring”.

Det er mye “for første gang”, og det blir en del ekstra spenning i kroppen.

 

Jeg, som vanligvis slett ikke er noen morgenfugl, våkner kanskje litt over klokka fem.

Da er det gjerne plent umulig å sovne igjen, så da tusler jeg rundt her i morgenkåpa.

Disse morgenstundene er litt fine også..

…for verden har ennå ikke våknet til liv.

 

Tirsdager skal jeg være på jobb til klokka sju, så da må jeg uansett tidlig opp!

De andre dagene jeg jobber, begynner jeg normalt ikke før i ti-elleve tida, eller ut på ettermiddagen.

 

Det er godt å være i jobb igjen!

Dessuten er det så befriende at den innebærer minimalt med byråkratisk innblanding og flisespikkeri!

Sjølsagt betyr det mye for økonomien, men det handler også om at jeg har noe fast å gå til flere ganger i uka. Jobben betyr også at jeg treffer nye mennesker, og får lære/oppleve nye ting!

 

I dag hadde jeg forresten også besøk av en trivelig elektriker.

Han sa han skulle komme klokka 12, og jammen var han helt presis!

 

Nå har jeg varme i badegulvet igjen…

 

Det er deilig å kunne sette føttene på et varmt badegulv når det begynner å bli kaldt ute…

 

 

4 kommentarer
    1. kjekt att frodith har deg nå ja,ei å prate med,jeg savnet det da min pappa gikk bort i fjor ,det å ha ei venninne å snakke med .
      Spennende med jobb,ønsker deg lykke til :=) og ja det er godt med varme på badet når vinteren setter inn

      1. Takk for det. Ja, det er veldig godt å ha nære venninner å dele sorger og gleder med.😊 Ja, jeg liker å ha det kaldt på soverommet, og da er det så godt å gå inn på et varmt bad!😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg