Ikke bare EN skrue løs. (Frodithen og Karidansen monterer møbler!)

 

I dag kom en nokså snufsete og andpusten Frodith på besøk hit for første gang.

Hun hadde hatt en hektisk og begivenhetsrik dag på jobb.

 

Jeg gledet meg til besøket…

…sjølsagt mest fordi det er koselig å skravle litt!

Dessuten var det jo stas å vise fram mitt nye bosted…

 

Så var det også noe jeg trengte hjelp til.

 

Skjenken min består av  to deler.

Den øverste delen ble skrudd av og pakket inn da den skulle flyttes på. 

 

Skjenken er tung som bare rakker’n.

Dessuten kan speilet fort bli knust om en skulle være uheldig og dunke bort i noe.

Jeg hadde jo “mannfolkhjelp” både da møbelet ble montert ved forrige flytting, og da den skulle demonteres før denne flyttinga.

 

Begivenheten måtte jo foreviges…

…og da er det kjekt å ha stativ og sjølutløserfunksjon på mobilen!

 

I alt ni skruer skulle skrues i for å få festet toppen.

Ikke skjønner jeg hvordan kara gjorde det da de ble skrudd inn sist, men to av skruene gikk ikke inn nå.

De var litt grøvre enn de andre, og kom på skeiva, da vi prøvde.

Så…

…vi fant ut at vi fikk være fornøyde med at vi klarte å få skrudd inn sju av ni skruer!

 

Toppen sitter i alle fall fast!

Det er det viktigste!

 

Nå kan jeg pakke ut en eske til…

 

Det er plass til mye i skjenken!

 

8 kommentarer

Siste innlegg