I høstsola med frodithsol…

 

Det har blitt få treff med Frodithen de siste ukene.

Hun klarte jo å hoste på seg ribbeinsbrudd for noen uker siden.

Denne uka har vi tatt igjen det forsømte…

…med to treff i løpet av få dager!

 

I dag tok vi en tur til Botanisk Hage!

Jeg knipset ingen naturbilder der i dag, men det ble noen “modellbilder”, uten at vi var så veldig “modellkledd”.

 

Her har jeg brukt selfiestanga mi.

Etter litt startvansker, ble det omsider noen bilder!

 

På beverens(?) arena… (Er litt usikker på hvilket dyr dette skal forestille!)

Vinden gjorde at håret kom i ansiktet på meg hele tida.

Dette er et bilde jeg normalt ville ha vraket, men så synes jeg det er noe naturlig over det!

 

På fredag var Frodith og jeg en tur på Storo-senteret.

Frodith fikk seg et par lekre bukser, mens jeg kjøpte badevekt og strømpebukse!

Vi tok en tur innom “Jordbærpikene”. Der knipset jeg dette bildet!

 

Frodiths innlegg fra den dagen finner du HER.

 

4 kommentarer

Siste innlegg