I dag var vi tilbake til “normalen”.

 

Sist Frodith og jeg møttes hadde hun bukser og jeg kjole.

Det er unntaket mer enn regelen!

 

I dag kom følgende melding inn på mobilen min:

“Skal vi møtes i dag? Gi dagen et piff? 🙂

Det var nok ei som hadde lest innlegget jeg skrev i går…

 

I dag trosset Frodithen høstvinden.

Hun stilte i tjukk strømpebukse, og den ene kjolen utenpå den andre!

 

Her titter den ene kjolen fram nedenfor anorakken.

(Legg merke til at lua matcher!)

 

Flott Frodith!

 

Jeg stilte i superundertøy, overtrekksbukse og vindtett jakke i dag.

 

Ikke akkurat så glamorøst, men litt fargerik blant alle fargene.

 

Se så fine!

 

Dette bildet er egentlig litt juks…

Lønnebladet som lå der, var nemlig ganske “slitent”.

Derfor fant jeg en “stand in”. 

Men…jeg burde ha latt det være som det var.

Dette ble et falskt glansbilde av det opprinnelige.

 

Ellers tar jeg ikke fem øre for å redigere litt via mobilen min.

Det er greit å gjøre bildene litt skarpere…

I alle fall synes jeg det!

 

 

Fargerikt fellesskap ved Akerselva…

 

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg