Hvem skal JEG skylde på?

 

Jeg har tråkket rundt på Lillehammer i snart fem timer…

To nistepakker er spist opp…

…sjøl om jeg hadde planlagt å spare den ene til togturen hjem…

 

Mens jeg gikk rundt, så jeg mange folk som spiste is og andre godsaker…

 

Plutselig forsvant all fornuft…

Jeg durte rett inn på Espresso House!

Det var flere fristende kaker i disken…

Blant annet denne:

Karamellostekake på en bunn av havregryn og kakao…

Mmmm…

Frodithen prøvde å finne noe(n) å skylde på i dette innlegget.

 

Hvem skal jeg skylde på…?

Det må vel bli enten “folk” eller “Espresso House”…?

 

 

6 kommentarer
    1. Hadde veldig lyst til å slenge ut «skyld på Frodith» – men hun har jo allerede vært på tilbudssida 🤣🤣🤣

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg