Hvem har sagt at en lysestake må være rett?

 

Jeg har fått blod på tann…

…eller i alle fall LIM på GLASS og METALL…

…og en del lim på fingrene også…

 

En lysestake som limes med hurtiglim …

…blir HURTIG limt…

 

Da jeg oppdaget at ting hadde kommet litt skjevt ut…

…prøvde jeg å løfte lysestaken etter “Hodet” ( i håp om at “kroppen” skulle slippe taket…)

…men det nyttet ikke…

 

Kanskje dette blir begynnelsen på et nytt konsept?

For:

Hvem har sagt at en lysestake MÅ være RETT??

 

“Den skjeve lysestaken i Oslo!”

 

 

15 kommentarer
    1. Hihi…nei, skjevheter er jo bare sjarmerende 😉 Ikke så lett alltid, jeg har risikert å bite meg i tunga i ren konsentrasjon når jeg limer. Limen tørker fort, og den sitter godt 🙂 Kjekt det der, og fine kombinasjoner 🙂 Storproduksjon i kjelleren hos meg, så nå har jeg ikke plass til gjester for øyeblikket 😉

      Kos deg med dette <3

      1. En morsom hobby. Jeg kommer nok ikke til å lage så mange. Skal lage en til i denne omgang. Jeg må bli flinkere til å få det rett før jeg eventuelt kan gi bort. De er vanskelig å gi bort “Pynt”, for folk vil jo gjerne velge ut sjøl. Men – en sjøllaget lysestake er jo litt mer personlig enn noe man kjøper i butikken. 🙂

    2. Flinke du 🙂 Masse kreativitet på gang skjønner jeg 😀 Blir så fint så 🙂 Ingen sa vel at tårnet i Piza skulle bli skjevt, men det ble det jo, og nå vil ingen ha det anderledes 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg