Hva kan kalles “kunst”?

 

Det er garantert veldig mange ulike meninger om akkurat det!

Denne paviljongen, i nærheten av togstasjonen i Bergen, er et kunstverk synes jeg! Den er omkranset ett av naturens kunstverk, nemlig blomster. 

 

Denne figuren var det noen som hadde laget på veien opp til Fløyen. Litt ull og en treknapp gjorde susen!

 

Street art.

Denne flotte Ladyen stiftet jeg bekjentskap med i et galleri i Arendal. Hun var til salgs, og egentlig ikke veldig dyr. Jeg klarte å motstå fristelsen til å kjøpe henne sjøl om jeg syntes hun var utrolig vakker!

 

De fleste er vel interessert i kunst.i en eller annen form.

Det er nemlig et så vidt begrep, og favner så mye, at man knapt kan si at man er totalt uinteressert i alt som har med kunst å gjøre.

 

 

4 kommentarer
    1. Flott den paviljongen..og kan helt klart kalles kunst syns jeg.. Jeg syns det er spennende med ulik kunst..men bare å se på..kan lite om slikt.. Ladyen var helt nydelig <3

    2. I dag er det jo håpløst å si hva som er kunst og ikke… I alle fall føler jeg det sånn. Jeg er i alle fall sjeleglad for at jeg slipper å stå frem å si at jeg skjønner meg på alt. 🙂 Men du fant noen flotte og begripelige eksempler på din ferd der i vest 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg