“Hold-in-trusa kan bare gjøre vondt verre, Kari!”

 

Ja, det sa Frodithen til meg i dag!

Jeg har nemlig “snoklet” for mye i skapet…

…og trimmet for lite i vinter.

Det har resultert i ekstra vomflesk.

 

Så:

Da jeg skulle dra på fotoshoot med Frodith i dag, hadde jeg på meg den ene hold-in-trusa mi.

Den andre pakket jeg med i sekken, slik at Frodith kunne få låne den hvis hun OGSÅ ville bli mer strømlinjeformet.

 

Nå har jo Frodith tatt av noen kilo i vår, så hun TRENGER ingen hold -in…

…men jeg tok nå med til henne i TILFELLE hun ville låne, da!!

 

“Nei, takk”, var svaret jeg fikk…

 

(Er det forresten UHØFLIG å spørre venninner om de vil låne hold-in-truse på fotoshoot???)

 

“Ett sted må jo flesket gjøre av seg når man presser det inn i ei sånn truse!”, sa Frodith. 

Hun har så evig rett…

Sideflesket mitt havnet nemlig nesten oppunder armhulene…

…og det ble i grunnen ikke så heldig DET heller… 

 

Men: Det er ikke SÅ mange steder å gjemme seg vekk når man er i sånne parker…

…så det fikk bli som det ble.

Det er jo nokså flaut om man blir fersket av en vakt i Edens Hage…

…mens man er i ferd med å fjerne fikenbladet…

 

Her er uansett noen av bildene vi tok i dag:

 

 

 

Frodith har fått seg Tripod, (lite stativ med bøybare ben) så hun ville teste ut den…

 

Dette skulle liksom være “Behind The Scenes”…

…men det ble Behind The Scenes på en litt annen måte enn jeg hadde tenkt…

 

Når du har plassert mobilen i sjølutløsermodus i et stativ bak deg, og sola skinner, så SER du ikke hvordan ting tar seg ut i kameraet sjøl om du snur på hodet…

…og akkurat her tar det seg ikke ut i det hele tatt…

 

Jeg har noe å lære av Frodith når det gjelder Benføring når Bilder tas Bakfra i liggende tilstand…

…DET ser jeg VELDIG tydelig!!!

 

Jeg tar med bildet lell, for det er jo bare til å le av…

…og jeg har dessuten hold-in truse på!

 

 

18 kommentarer
    1. Ha-ha, dette ble et herlig innlegg 😀 Ja, men det ER jo sånn 😀 Jeg har dyttet meg ned i diverse sånne hold-in-saker jeg også, og det klemmer inn et sted, hvor man blir så slank som bare det…og så kommer det opp et annet sted. Så jeg sverger til vanlige truser og heller litt “lure”klær som legger seg over og og skjuler der det skal 😀 Takk for en strålende dag Kari <3

    2. Artige bilder, og veldig fin kjole du har Kari ♥
      Jeg ser jo fordelen i å få et fyldig frontparti når jeg har sånne truser på meg 😉
      Vi har mye å lære både som fotograf og modell, men øvelse gjør mester 🙂

      1. Takk! Ja, man får jo inn magen, men den tyter opp et annet sted! Øvelse gjør kanskje ikke alltid mester,men man blir stadig noen erfaringer rikere…😉

    3. Her har dere vært på farten igjen skjønner jeg 😀 med holdin og tripod. Det var ikke måte på 😀 Hva blir det neste,, just asking 😀 Artig 😀

    4. Hahahaha dere to altså 😀 Dere finner på <3 Hold in kan være bra, jeg pleier bare dytte alt opp i brysthøyde, funker dunder 😉 hahaha Flotte bilder og morsomt det behind the scenes. Stor god klæm <3

    5. Så herlig, spesielt det siste bilde 😀 Og det skal du ha, du har jo en mye morsommere benholding enn Frodith da 😀 😀 Jeg sverger også til hold-in i enkelte kjoler. Det er noe med å få magen litt mer fordelt, enn alt i en valk liksom 🙂 Så JEG hadde glatt lånt den andre trusa 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg