Helt topp!

 

Det er alltid litt spennende å handle klær på nettet.

Jeg får jo ikke prøvd plaggene, og må ta det på “øyemål”.

Så må det også sies at jeg heller ikke har helt samme fasong som de unge, smekre modellene som er avbildet i annonsene….

Jeg har gått i baret på akkurat det…

… mer enn en gang!

“Kroppsbevissheten” har glimret med sitt fravær…

…i gjerningsøyeblikket!

Da er det veldig kjekt at enkelte nettbutikker opererer med gratis retur…

 

For et par uker siden kom jeg imidlertid over en topp som jeg syntes virket nokså “safe”.

Ikke var den spesielt dyr heller. (179 kr.)

 

I dag fikk jeg sms-varsel om at jeg kunne hente den!

 

Godt fornøyd !

 

Toppen har god passform. Den er mjuk, elastisk, florlett og behagelig.

Dessuten tror jeg at den ikke så lett blir skrukkete.

 

Akkurat det er et stort pluss om den skal pakkes med i koffert eller bag!

 

Dongeribuksa er den samme gamle som jeg har hatt i flere år…

…men på føttene har jeg helsesandaler som også er kjøpt på nett ganske nylig.

(Pris: 450,- og gratis frakt!)

 

De er av merket “Rieker”.

De vanlige sandalene mine er også av det merket, og veldig behagelige og lette å ha på seg.

 

Jeg har en jobb som ofte medfører en del trasking.

Nå i sommervarmen kjente jeg at joggeskoa ble for klamme for ei dame som er rimelig “heit” av seg. (Hetetokter De Luxe!)

Sandaler med tynne såler kan fort resultere i ømme føtter når man skal gå i flere kilometer på hard asfalt.

(For jeg vil helst ikke kjøre buss eller trikk mer enn aller høyst nødvendig nå.)

 

Disse er nette og fine til å være “Fornuftig fotform-skotøy”.

 

De kan godt brukes til både skjørt og kjole!

 

 

6 kommentarer
    1. Mye fint her, og du kledde den toppen, den var nydelig ♥
      Kjekt å fornye seg litt, og viktig med skotøy som er gode å gå på. Rieker er et merke jeg også har flere par sko i, og som jeg er veldig fornøyd med 🙂
      Fjong og fin, det er du ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg