Helt Miss?

 

Noen Missetittel har jeg aldri tenkt tanken på at jeg skulle oppnå.

Jeg har vel aldri hatt noe stort ønske om å kunne smykke meg

med noen sånn tittel heller…

 

Men…det finnes mange veier til Rom.

Og det finnes mange mulige Missetitler i Universet.

 

Det aller beste er å lage sin egen, helt skreddersydde tittel!

 

Frodithen var sjølsagt hjernen bak dagens foto-stunt på Gamlehaugen.

Hun hadde sørget for alt nødvendig utstyr til “Missene”!

 

 

Her er “Miss Love Fat!”

(Jeg har levd nokså “lavkarbotisk” de siste månedene!

Dessuten er jeg veldig glad i både lettpisket krem, rømme og peanøttsmør!)

 

“Miss Namnam” er en mester til å lage mat…

Sitter hun og pønsker hun ut nye retter, mon tro?

 

“Miss Ferdigmat”…

 

Det funker jo tydeligvis, det også!

Se, så slank og elegant hun er!

 

“Tenk om vi blir stoppa!”

Det var Miss Ferdigmat som brått ble bekymret for at hele opplegget skulle ryke

mens vi kikket oss rundt (og skiftet fortere enn lynet) før misse-fotoshooten.

 

Heldigvis var det nesten bare blide fjes å se blant de forbipasserende!

 

Etter “Missekåringa” var det tid for picnic nedenfor parken.

Miss Namnam fornektet seg ikke.

Hun forsvarte Missetittelen med glans!

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg