“Har’ru sett no’ så FÆLT?”

 

Ja, DET var det ei som sa du hun så DISSE bildene:

 

Det verste er at vi ikke GJØR oss til en gang… Det bare BLE slik…

 

“Du får bare legge ut bildene. Det kan hende de berikÆr live’ te’ non!”.

Det sa min “med- modell” da hun hadde summet seg litt. Sporty dame som ikke tar seg sjøl så VELDIG høytidelig, akkurat!!

 

Gjenkjenner du hun bakerste?

Det er “Solliv”!

 

Jeg fant ut at jeg skulle dra på vift i dag, og valget falt på Fredrikstad.

Jeg har bare vært der en gang før, og det er ca tredve år siden.

 

Da jeg satt på toget, sendte jeg ei melding til “Solliv” og spurte om hun tilfeldigvis hadde mulighet til å treffe meg?

 

Her er et litt mer NORRRRMALT bilde…

 

 

Vi tuslet litt rundt i Gamlebyen, gikk en tur på kafe…

…før jeg fikk en liten omvisning i sentrum.

 

Det er jo i Fredrikstad vi skal ha blogger – treff 1. og 2. juni!

 

Antagelig skal vi spise middag her på lørdag ettermiddag!

 

Kjekt med overbygd veranda (med varmelamper) om det ikke skulle bli sol og varme.

 

Her ser du den siden av bygget som ligger nærmest vannet.

 

Jeg gleder meg til blogger-treffet!

 

 

5 kommentarer
    1. Har du sett noe så velsignet flott og NORMALT?
      Jeg var ikke innom her om dere bestod av stive, uttrykksløse botoxfjes, kunstig hår og slikon meg både her og der. Folk må jo gjøre som de vil, men jeg synes ikke særlig mye om den trenden der.

    2. Kjempeherlig 😀 Impulsivt som det bare skal være 🙂 Artig å lese, og så jo noen hint her tidliger i dag fra Solliv 😀

    3. Kjempekoselig med treff med Solliv da 🙂 Fredrikstad er flott, og jeg har vært der mye. Gleder meg til “stortreffet” jeg også 😉

    4. Kule bilder vil jo jeg si da 🙂 Voksne damer med bena godt plantet på jorda ♥
      Jeg gleder meg til treffet jeg også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg