Har aldri klart å “Holde på ” en kjæreste…

 

Når jeg blir skikkelig sint på noen…

…kan jeg fort bli fristet til å bli litt “slem”…

Altså: Si mindre trivelige ting for å “Ta igjen”…

I hvert fall hvis jeg synes at noen har vært veldig usaklig…

…og oppført seg stygt mot meg…

 

Jeg kan rett og slett bli…

 

…Rasende!

Og DA bør jeg helst telle til ti!!!

Minst!!

 

Men noen ganger “tar”det ikke så mye.

For eksempel hvis noen slenger til meg at jeg ikke har klart å “holde på” et eneste kjæresteforhold.

 

 

Selvfølgelig er det sant, for jeg er jo single…

Her ser du ei som aldri har klart å “Holde på” en mann…

(Men sjå i vinduskarmen, du, så ser du at det står et kjærestepar der!)

 

 

Jeg ser nemlig ingen grunn til å “holde på” et forhold som har “gått ut på dato”…

…for “lenge i væla sea”!

Et forhold der den ene, eller ingen, av partene har det særlig godt…

…og ikke har hatt det på lang tid…

 

 

Jeg har aldri ønsket meg tilbake til noe forhold, jeg.

I alle fall ikke når den aller første såre fasen etter bruddet har vært et tilbakelagt stadium…

…og savnet etter det som (tross alt) var godt ved forholdet begynner å avta.

 

Jeg har også sett at en tidligere partner har fått det veldig godt sammen med en ny kjæreste…

…så da var jo bruddet til det beste for oss begge to!

 

 

 

“Om det finns en Gud, så trur je itte at’n mener vi skar bli ti noe som slettes itte er no’ bra…

…over lang ti’!

 

Nei, det trur i hvert fall itte je!

 

 

4 kommentarer
    1. Hvorfor er det DU som liksom skal klare “å holde på ” en kjæreste? Kanskje det er kjærester som ikke klarer å holde på deg? 😁
      Jeg er også singel, og det skal jeg forbli. Det er jo helt fantastisk etter mange år som “usingel”. Og jeg er ikke en gang særlig hissig..hehe.

    2. Når det blir ord “som å holde på”, da ser jeg nesten for meg et byggverk som må støttes og skores opp for ikke å rase sammen. Da er det vel det man kan si er “vesentlige mangler” med. 🙂 Det som skjer det skjer , heter det i den gamle sangen. Det er vel omtrent like sant som at man kan planlegge livet sitt i minste detalj 😀 Men jeg er sikker på at det ligger mye spennende fremover på veien til deg 😀 Mye har skjedd bare de siste åra 😀 Lykke til, og ikke minst på treffet i dag 🙂 Klem 🙂

    3. Nei..det er ikke vits i å ødelegge hele livet sitt i et forhold man ikke trives…Da må man heller begynne litt på nytt….Livet er for kort til å bli sittende et sted man ikke får noe godt ut av…Det er bedre å vente på den virkelige rette!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg