Halv pris… på “flis”

 

Jeg har hatt ei rødrosa fleecejakke i en del år.

Den er velbrukt.

Nå om dagen har den vært i bruk hver dag!

 

I utgangspunktet er jo produktene til Kari Traa ganske stive i pris,

men jeg er veldig fornøyd med de plaggene jeg har kjøpt derfra.

De har tålt utallige vask, og er fine i snitt og farger.

Dessuten er de veldig behagelige å ha på seg.

 

For litt siden oppdaget jeg at en av mine favoritt-nettbutikker

solgte Kari Traa fleece jakke til under halv pris!

 

Da ble det handel!

Speilet trenger visst å pusses…

…men her er jeg i alle fall…

…rett før jakka og jeg skal ut på luftetur.

 

Det er for kaldt til å gå med bare fleece slik temperaturen er akkurat nå,

men fleece-jakka var god å ha under kåpa i dag!

 

Mange småbarnsforeldre var ute i parken med sine håpefulle.

Akebrett og kjelker var i flittig bruk på den frosne bakken med det tynne snølaget på.

Folk flest virket blide og fornøyde, til tross for at Oslo er temmelig nedstengt for tida.

 

Det er kanskje ikke så dumt å bytte ut kaféer, og kjøpesentre…

…med en tur i parken på en vakker solskinnsdag?

 

Jeg tenker at det ofte er et bedre valg for både for store og små…

…sjøl om vi ikke har akkurat det valget nå.

 

 

7 kommentarer
    1. Tusen takk! :)Ja, jeg ble godt fornøyd. Jeg har knapt opplevd slik kulde siden jeg flyttet til Oslo. Likevel foretrekker jeg dette framfor regn og slaps.

    2. KariTraa er flotte klær – denne var lekker også! Jeg har treningstøy fra KariTraa – veldig fornøyd – vaskes mye og “holder formen”! Deilig å komme seg ut – og det er klart et bedre valg enn kjøpesenter…. men det hadde jo vært godt å kunne velge da! God klem <3

      1. Ja, du som er så mye “Uteifriluft” må ha varme klær når kulda biter. Jeg har aldri vært så ivrig etter å oppholde meg i kjøpesentre, men det er litt rart ikke å ha muligheten. Godt at det nærmer seg vår! Gradvis blir det lysere – og da føles det lettere også! 🙂

    3. Fin fleece 🙂 Jeg har også det under, og litt ull, OG dunjakke og vindjakke ytterst 😀 Var ute på tur i dag jeg også, kaldt men pent 🙂 Sees <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg