Grønn Glede x 3! (Fargeutfordring fra Frodith.)

 

Hva jeg mener med det?

Jo…

Først hadde jeg glede av å planlegge hvordan jeg skulle lage denne “grønnsak-kreasjonen”, (bestående av spirede mungbønner, agurkskiver, soyabønner, brokkoli og frisk basilikum).

Så hadde jeg glede av å lage den!

Til slutt hadde jeg gleden av å spise den!!!

Så – da ble det mye Grønn Glede!!🥬🥦🥒🥦🥬

“Retten” smakte godt! Ganske sunn var den jo også!

(Tok på litt olivenolje og honning etter at jeg hadde tatt bildet!)

 

I videoen nederst i dette innlegget, kommer jeg med noen tanker vedrørende prognoser, antagelser og sannsynlighet!

Jeg er helt elendig i matematikk…

Jeg er også dårlig til å planlegge…

Noen ville vel ha kalt meg et  vimsete, usystematisk rotehue…

…og kanskje med rette…(?)

 

Noe jeg imidlertid har vært veldig “flink” til gjennom livet…

…er å bekymre meg!

Tendensene til nesten alltid å ta “Alle sorger på forskudd”, har heldigvis dempet seg en del.

Hvis jeg skal bekymre meg om alt som kan komme til å skje, får jeg jo aldri en god dag…

…uavhengig av hva som faktisk virkelig skjer!

 

 

Jeg er så inderlig klar over…

…at til enhver tid opplever mange å befinne seg i en livssituasjon som gjør det svært vanskelig å tenke positivt.

Slik vil det alltid være. Men om en greier å finne små lysglimt midt oppe i alt som er tungt og leit, så får en sannsynligvis noen gode øyeblikk midt i alt det traurige.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg