Godt voksen…

 

Ja, jeg kan visst trygt kalle meg det nå…

I hvert fall hvis jeg tenker på hvor mange år jeg er blitt.

 

I går fylte jeg nemlig…

 

…60!!

 

Men…

…inni hodet mitt er jeg slett ikke gammel.

Frodithen og jeg snakket om det senest i dag…

…at vi føler oss ganske unge…

…og kanskje litt “løsslupne og uansvarlige”.

(Samtidige er vi faktisk begge også veldig ordentlige og ansvarlige på mange områder!)

 

Jeg hadde en liten feiring hjemme hos meg i går…

…med Oslokusinene, mennene deres og den yngste sønnen min.

Alle bor i Oslo og omegn, så det var lettvint å møtes midt i uka.

 

Så blir det trolig en feiring til om noen måneder.

 

Bildet under er fra i går…

Pavlova-bunnen ble litt rar…

Den ble slett ikke sprø, og det rant “karamell” ut av den.

Men…god var den heldigvis likevel…

 

I dag ble jeg invitert ut på middag…

…av Frodithen!

Det var hennes bursdagspresang til meg!

En meget velsmakende en:

Lam korma…

 

Jeg kan nesten ikke vente…

…men det hele må jo behørig “dokumenteres”

 

Frodithen gleder seg til Mango Lam…

 

Det er egentlig ikke så verst å fylle 60…

 

 

13 kommentarer
    1. Gratulerer med gårsdagen !

      Tror opplevelsen av talte år og hvor man er i hodet fortsetter å kræsje livet ut. Forsett med gøyale sprell langs veien 😉.

    2. Åååå, gratulerer så masse med dagen din. Du er jo bare ungdommen, og ikke en dag over femti for meg!!!! Så koselig med kake og god mat. Nyt dagene videre og god helg! 🙂

    3. Hei og hå og hipp hurraaaaa 😀 Slenger meg på, helt utenfor rutetabellen – for å gratulere deg med den store dagen 😀 Beklager at jeg missa på perrongen, når toget gikk. Men skitt au, får skylde på alder og husk. Sånn er det bare. Håper du hadde en knall feiring på alle måter 🙂 Gode tanker <3

    4. Hei på deg gode Karidansen! Gratulerer med fylte 60 år! Det har jeg ikke fått med meg 😀 I allefall ikke i bloggverden 🙂 Masse bursdagsklemmer til deg. Håper vi møtes i løpet av sommeren 😀 Du er ung og vakker – og kler 60-tallet 😀 kleeeems og god ny uke til deg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg