God nok!

 

Per Fugelli var jo veldig opptatt av dette:

“Du er god nok som du er!”

 

Frodith skrev et innlegg om det i dag:

“Om skjønnhet og Janteloven”

 

Det var en viktig påminnelse for meg…

…igjen!

Jeg har nemlig litt for lett for å “snakke meg sjøl ned”; både inni mitt eget hode og utad!

 

Å være fornøyd med sitt eget utseende er viktig…

Enda viktigere er det å være fornøyd med sine menneskelige kvaliteter…

…og være villig til å ta lærdom av det som (tilsynelatende) har gått litt galt.

Det vil si:

Se på det som nyttige erfaringer, heller enn å dømme seg sjøl nord og ned!’

 

 

 

 

I dag får jeg besøk av en bloggvenn!

 

Jeg har fått flere gode venner via blogginga…

 

Fordi jeg er som jeg er…

…og fordi de er som de er:

 

Gode nok!

 

4 kommentarer
    1. Enig…være fornøyd med seg selv til tross for “feil og mangler”…alle har vi vel noe vi ikke liker ved oss selv..og andre ting vi er skikkelig fornøyde med :)) Kos deg med besøk <3

    2. Vi er alle gode nok. Men vi er flinke til å trykke oss selv ned. Jeg har blitt kurset i at jeg er god nok, og våger å tro på det selv også nå. Det er fremskritt 😊
      Kjekt å være på besøk ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg