God jul!

Da er julekvelden snart over…

Jeg har kost meg med “konfitert andelår” (fra frysedisken på Rema) med tilbehør.

Det er første gang jeg spiser slik mat på julekvelden…

…men alt går jo an(d)!

 

Til dessert hadde jeg iskake fra Kiwi!

(Innlegget er ikke sponset!)

 

Det lå ei pakke under juletreet…

 

Den var fin og rosalilla, og VELDIG lett…

 

Hmmm…var det noe “lureri” mon tro?

Og det…

…VAR det!

 

Frodithen og jeg har nemlig avtalt å gå på konsert i januar. Frodith skulle ordne billetter. Jeg har prøvd å få “gjort opp” med henne, men det har vært så “vanskelig”.

“Jeg har ikke vipps!” “Det kan vente!”

Jeg liker ikke å skylde penger til noen.

(Gjennom livet har det vært perioder der jeg har måttet be om utsettelse på regninger, men om jeg HAR penger, så vil jeg helst gjøre opp så fort som mulig!)

Men…så tenkte jeg at det går da an å gjøre opp når jeg får billetten…

…så jeg glemmer det i hvert fall IKKE!

 

Men…

…så kan du vel tenke deg hva som VAR i den esken…?

Billett til Lady August – konserten i januar!!

 

Lady August er også blogger – i tillegg til at hun lager de flotteste bilder!

Du kommer inn på bloggen hennes, og et innlegg med flere fine bilder, hvis du trykker HER

 

Jeg gleder meg til konserten!!!

Da Frodith og Mette (Etdiktomdagen) var her nå nylig, lærte jeg å ta bilder med sjølutløser, men nå ble det selfie…

…for lettvinthets skyld!

 

Ha en fortsatt fin julekveld!

Julehilsen fra “Stella” og meg!

(Litt mørkt, men det ble så veldig gjenskinn på “Stella” om jeg hadde på lys!)

 

#Lady August  # konsert #konfitert andelår

 

 

6 kommentarer
    1. SÅ heldig du er som får dra på konserten til Lady August 😀 Og sammen med frodith! Pakken visste jeg om hehehehe hun er en luring denne frodithen og hun liker å glede andre <3 Veldig koselig 🙂

      GOD JUL karidansen <3

    2. Så koselig å feire jul på den måten. Jeg skulle ønske jeg også kunne det, men det er ikke akseptert i min familie at man ikke elsker jula med alt det den fører med seg. I fjor reiste jeg til USA for å slippe at styret, treger egentlig at jeg ikke gjorde det dette året også. Det er slik ett hysteri med gaver og forbruk og forventninger at det gjør meg kvalm.
      Du får uansett ha ei kjempefin rolig julefeiring og romjul. Det er alltid morsomt å følge med på deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg