God akustikk…

 

…blir det når det er et ganske stort rom med lite inventar i!

 

Før jeg flyttet til Oslo i fjor høst, solgte jeg både skinnsalongen og spisestua til 12 personer.

Slike møbler kan man ha i et digert hus, men ikke i ei lita by-leilighet.

 

Nå har jeg jo fått en del bedre plass…

…og møbelbeholdningen er den samme!

 

Det medfører at jeg har god plass til å danse!

 

Ja, jeg setter på musikk og danser stadig vekk, jeg!

Det er god (og lystbetont) trening!

 

Da jeg bodde på 45 kvadrat, hadde jeg ikke så store arenaen å boltre meg på.

Her kan jeg danse berrføtt og slå ut håret!

 

I alle fall littegrann!

 

…men itt’no dæinsebænd; anna enn Spotify-bændet…

 

I og med at jeg heller ikke har gardiner, (og foreløpig heller ikke noe særlig på veggene) blir det litt av en romklang her!

Ekko i vegga…

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg