Glad x fire! (Frodiths Fotoutfordring)

 

Jeg kjører mitt eget løp i denne fotoutfordringa.

Det er helt ok å “delta på deltid”, og velge seg den utfordringa man vil.

Just For Fun!

 

I kveld har jeg vært på Coop Extra og hentet pakke!

Gave til meg sjøl!

Gjett om jeg ble fornøyd da alle fire toppene passet!!

 

Her skal du få en titt:

Lett og luftig.

 

Jeg likte godt utringinga på denne!

Mønsteret er kanskje litt “kjerring”, men det får gå!

 

 

Rååååsa. (Den er kaldere i fargen enn det ser ut til på bildet).

 

Den samme toppen i mørk blå. (Det var to i pakka!)

 

Denne likte jeg veldig godt fargene i. På baksida er den lyseblå!

 

Kveldslyset er snilt og visker bort de fleste rynkene. 

I tillegg har jeg lært at bilder tatt “ovenfra” er smart

om man vil se litt smalere ut!

 

Det blir en form for naturlig “retusjering”.

Det er helt innafor synes jeg.

(Jeg er ikke så redd for å vise fram “sanninga” heller!) 😉

 

Fire, fine topper til under 300 kr!

Ikke rart at jeg smiler bredt!

(Det er slett ikke alltid at jeg har vært heldig med postordrekjøpene mine!)

 

I helga er det spådd skikkelig fint sommervær.

Jeg skal jobbe, men det blir nok mulighet til

å være en del utendørs på jobb! 😀

 

 

5 kommentarer
    1. Fine topper og vakkert smil <3 Er også med på utfordringa i miniversjon.. 🙂 Gode lysforhold er helt innafor..det er jo det viktigste når proffe fotografer tar bilder ogsåå… så viser man rynkene i innlegg der en syntes det passer.. God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg