“Glad jeg ikke har slike oppdrag!”

 

Jeg sendte ei melding til mor i kveld…

…om at jeg var ferdig på stand-up-kurset…

…og at jeg skal opptre den 11. februar…

 

“Jeg er glad jeg ikke har slike oppdrag”…

 …var responsen jeg fikk!

 

Så kom det et par bilder av hennes nylig utførte oppdrag:

Strikkeplagg til ett av oldebarna… Kosedress og skjerf!

 

Bamsen er “modell” for anledningen!

Duken som skjerfet ligger på, har hun forresten heklet.

Jeg har ikke arvet fingerferdighetene og fliden når det gjelder tradisjonelt håndarbeid…

…men jeg liker jo å kreere og skape på mitt vis.

 

Mor hadde måkt snø og hentet masse ved i dag…

Driftig dame på 88 år…

…kan man vel trygt si…

 

Frodith har forresten skrevet et hjertevarmt innlegg om SIN mamma i dag.

Det handler om å gjøre det beste ut av det som ER…

 

 

10 kommentarer
    1. Gratulerer med gjennomført stand up kurs 🙂 Koselig at moren din har sine hobbyer også, selv om det er i litt annet en det du driver med.. Hyggelig med framsnakk av mammaer <3

    2. Gratulerer med ferdig stand-up-kurs ;o)) Skulle ønske jeg kunne komme å se deg den 11.02., men dessverre hadde jeg allerede bestemt noe annet den dagen. Flink moren din med hendene sine, både med strikk og den flotte duken, som jeg likte veldig godt ;o))

    3. Så sprek mor du har Kari! Veldig bra at hun klarer seg selv. Det er trening i hvert et skritt man tar <3

      Og du så spennende med opptreden 11 februar! Skulle jo så gjerne vert der da……… men det ser ikke ut til at det blir tur for meg før mars/april……………….

      Jeg krysser fingre for deg du herlige dame, og ønsker deg lykke lykke til! Gleder meg til å sitte i den koselige leiligheten din igjen og skravle 😀 klem

    4. Ja disse gamle kan være noen sikkelig arbeidsjern! De står på……på sitt vis! og ja…Det gjelder å gjøre det beste ut av ting som de ER. Heldig oldebarn som får så fin dress!

    5. Ho høres sprek ut den mora di! 🙂 Flink med stikkepinnene og heklenåla er ho også ser jeg. Det høres kos ut å ha en mammma i livet. <3

    6. Så flott at både du og moren din er kreative. Jeg sydde på symaskin fra jeg var ti år og følte meg så dum i håndarbeide. Alle de andre jentene jeg kjente strikket, broderte og heklet. Det kunne ikke jeg, og ved symaskinen satt man så alene. Men i dag vet jeg at det kallers kreativitet alt sammen. Lykke til til helga. Dette blir superspennende. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg