Gi meg svaret på hva som venter, da!?

 

Når alt liksom henger litt i løse lufta…

…så kan jo noen og enhver få hetta…

…sånn innimellom!

 

Det meste er i det blå for mitt vedkommende…

Det er skremmende…

…og spennende på en gang!

Noen ganger ønsker jeg meg et “Orakel”  som kan fortelle meg hva jeg må gjøre…

…og at “Alt blir bra til slutt!”

 

Vil jeg finne ut av hva som er “My Purpose in Life”…?

Kommer jeg til å treffe “Han Spesielle” du vet…?

 

Men…om det hadde vært mulig å spå noe eksakt om framtida…

…hadde det vært så bra å få Fasiten På Forskudd?

 

Jeg har flere orakel-kortstokker.

Jevnlig koser jeg meg med å trekke kort til meg sjøl.

 

Jeg stiller kanskje noen spørsmål før jeg trekker kort…

Ofte stemmer det veldig med det jeg står i…

Noen ganger er det en god bekreftelse, og kanskje også en trøst i dette…

I dag trakk jeg disse tre kortene:

 

Fra Kuan – Yin -kortstokken. (Av Alana Fairchild)

 

Utdrag fra teksten:

“Lik en vakker, dog uvanlig melodi, utfolder

den guddommelige plan seg gjennom livet ditt.

Men – planen er ikke alltid forutsigbar.

Forandringens bok er alltid i spill, og hjelper oss å finne vår vei.

Du tar bare en smartere vei til ditt bestemmelsessted.”

 

Fra “Healing med alvene” (av Doreen Virtue):

 

 

Utdrag fra teksten:

“Ditt hjerte trenger et utløp for å uttrykke kraftfulle følelser.

Ved å trekke dette kortet, blir du oppfordret til å beskjeftige deg

med et kunstnerisk eller kreativt uttrykk”

 

 

Fra “Life Purpose Oracle Cards” (av Doreen Virtue)

Ja, jeg holder jo på med noe jeg liker…

…for eksempel ved at jeg blogger.

 

Dessuten er jeg i startgropa med å gjøre litt andre ting på bloggen.

I alle fall innimellom og for en periode.

Så får jeg se hvor det fører meg og hvem jeg møter på min vei i den forbindelse.

 

Uansett er det moro å snakke med, og bli kjent med, nye mennesker.

Det bidrar til å utvide horisonten min på mer enn en måte!

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg